گـلـچـیـن دانـش

وبلاگ گـلـچـیـن دانـش یادداشتهای علی بهزادیان است درباره الکترونیک و آی تی.

گـلـچـیـن دانـش

وبلاگ گـلـچـیـن دانـش یادداشتهای علی بهزادیان است درباره الکترونیک و آی تی.

دانلود آهنگ * من و خود من * با صدای جاودان حضرت عشق (امید)

اصولا بعضی ها یکی یه دونه اند ! یعنی تاریخ ، زمین و زمان دیگه مثل اونا رو نخواهد دید . پس خوشا به حال کسانی که در اون برهه از زمان وجود اونا رو درک میکنن و باهاشون هم عصر و هم دوره اند .

مثال : عشق من " دکتر محمد اصفهانی " ، صدای جاودان عشق " امید " ، بانوی متین و حنجره طلایی موسیقی سنتی ایران " شکیلا " و .... 

صدای جاودان حضرت عشق ، امید  

 

 

 

امید عزیزم آهنگی زیبا رو خونده به نام  " من و خود من " با آهنگسازی رامین زمانی ، آهنگساز جوان اما با تجربه و حرفه ای و با استعداد ! .

" من و خود من " میخواد بگه که آدم تو دنیا فقط باید به خودش تکیه کنه ، اعتماد به نفس داشته باشه ، امیدش به خودش باشه ( البته بعد از خدا ! ) و در کل آدمی اگه با خودش دوست باشه و همه چیز رو از خودش بخواد و همت داشته باشه و منتظر کسی نمونه ؛ مثل یه کوه محکمه ، مثل کویر ، مثل دریا !

اگه سرعتم بالا بود براتون کلیپ این آهنگ رو آپلود میکردم اما فقط میتونم لینک دانلود آهنگ به سه فرمت مختلف و با سه کیفیت متفاوت رو براتون قرار بدم !

امیدوارم هنگام شنیدن این آهنگ بسیار زیبا به یاد من هم بیافتین !

 

باورم نمیشه گفتم

تو همون فرشته ای که

میمونه همیشه باهام

باورم نمیشه گفتم

هیچی غیر تو نمیخوام

خیلی طول کشید بفهمم

زیر پوست من نبودی

واسه من میمردی اما

حتی دوست من نبودی

... 

 دانلود با فرمت MP3 و با کیفیت 128

» لینک مستقیم

» لینک غیر مستقیم از سایت Rapidshare

 

دانلود با فرمت OGG و با کیفیت 64

» لینک مستقیم

 

دانلود با فرمت WMA و با کیفیت 32

» لینک مستقیم

نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 10:48 ق.ظ http://fa.chonoo.com

سلام،
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://fa.chonoo.com
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

صنم چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ب.ظ http://freebook.blogsky.com

سلام
علاوه بر محتوای مطالب قالب وبلاگتون هم بسیار زیباست

آمیکا چهارشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 08:57 ب.ظ http://amica.blogsky.com

سلام..ممنون که سر زدید...وبلاگ پر محتوایی دارید.براتون آرزوی موفقیت می کنم.

کوروش سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.korosh-life.blogfa.com

امیدوارم آهنگ باران می بارد امشب رو از زبان داریوش شنیده باشی که وقتی می خونه انگار دنیا رو به امید می دادن.

بعد شعر عاقبت ظلم تو رو یه روز تلافی می کنم رو داریوش خوند و یه تیکه گرفت تا امید بخونه ولی اشتباه خوند.
www.dariushline.blogfa.com

داریوش امپراطور صدای آزادی
به قول خود امید که تو همون کلیپ می گه داریوش به عنوان یه اسطوره تو دنیا شناخته می شه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد