گـلـچـیـن دانـش

وبلاگ گـلـچـیـن دانـش یادداشتهای علی بهزادیان است درباره الکترونیک و آی تی.

گـلـچـیـن دانـش

وبلاگ گـلـچـیـن دانـش یادداشتهای علی بهزادیان است درباره الکترونیک و آی تی.

مناسبترین Mouse

پس از تحقیقات فراوان و پرس و جو آزمایشات مختلف سرانجام توانستیم به اجماع برسیم و یک Mouse را به عنوان به صرفه ترین و خوش دست ترین Mouse به شما معرفی کنیم.

بدنیست ابتدا دیگر نامزد دریافت نشان مناسب ترین Mouse را نام ببرمA4Tech :  که به دلیل ظاهر و کارکرد رد شد . و معرفی بهترین موس یعنی Farassoo : مدل FOM-1380 که از نوع نوری است و با قیمت 7000تومان عرضه می شود . ( قیمت تقریبی است ! )

برگرفته از هموطن سلام

دوستانه :

به اینجا یه سری بزنید . راجع به جشن تولد گلچین دانش نوشتم .

البته حتما شما هم امروزه بین Mouse های لپ تاپ با Mouse دستگاه های معمولی تفاوت قائل می شوید . منظورم از نظر اندازه و راحتی است.
نظرات 5 + ارسال نظر
امیر جمعه 17 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:45 ق.ظ http://2hamnafas.mihanblog.com

در کل وبلاگ مفید و خوب و موثری دارید تبریک می گم
و براتون آرزوی موفقیت دارم

سعید شنبه 18 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 11:05 ق.ظ http://shalamche.blogsky.com

سلام
خیلی عالی بود
منتظرت هستم
یا علی

پری جذامی یکشنبه 19 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 02:55 ب.ظ

خدا خیرت بده فرزند!

امید پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام
ممنون از وبلاگ خوبت
من دنبال اطلاعاتی در مورد نصب سی دی رام بر روی خودرو هستم میخواستم ببینم اطلاعاتی در این مورد داری؟
موفق باشی

جوانه جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ق.ظ http://www.javane86.blog.com

سلام خوسال می شم از وب سایت من هم دیدن کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد