گـلـچـیـن دانـش

وبلاگ گـلـچـیـن دانـش یادداشتهای علی بهزادیان است درباره الکترونیک و آی تی.

گـلـچـیـن دانـش

وبلاگ گـلـچـیـن دانـش یادداشتهای علی بهزادیان است درباره الکترونیک و آی تی.

رایت بر روی CD سوخته

با عرض سلام و ادب و احترام!

افرادی که رایانه انها مجهز به رایتر است تا به امروز دریافته‌اند که با سوخت یک CD در حال رایت می‌بایست ان CD را دور انداخت. امروز به شما راهی را خواهم اموخت که دیگر با سوخت CD ان را به دور نیندازید و دوباره بر روی ان رایت کنید. اگر در هنگام رایت یک CD در قالب Data ، CD شما سوخت ان را نشکنید و دور نیندازید. برای اینکه بتوانید مجددا از ان استفاده کنید و محصولات دیگرتان را بر روی ان CD رایت کنید بار دیگر برنامه Nero را اجرا کنید.

به شاخه Data رفته و مجددا فایلهای مورد نیاز برای رایت را Add نمایید. با اجرای این روش رایتر شما CD سوخته را قبول کرده و بعد از امادگی شما برای رایت، اطلاعات موجود را بر روی CD پیاده میکند.

برای اجرای بهتر این روش به یاد داشته باشید که نباید در هنگام Add کردن فایلها برای رایت بیش از اندازه مجاز اطلاعات را وارد کنید.

برای کسب اطلاع از این امر، بهتر است زمانیکه CD سوخته را در رایتر قرار می‌دهید به مقداری که پیشتر رایت شده به دقت توجه کنید.

همچنین به یاد داشته باشید که رایت بر روی CD سوخته فقط و فقط باید توسط نرم‌افزار Nero صورت پذیرد. زیرا Nero فقط توانایی رایت بر روی CD های سوخته شده توسط خود را دارد.

منبع : روزنامه خراسان – شماره 16138 – صفحه 9 ( دانش و فناوری ) – مورخه یکشنبه 8 خرداد 1384