گـلـچـیـن دانـش

وبلاگ گـلـچـیـن دانـش یادداشتهای علی بهزادیان است درباره الکترونیک و آی تی.

گـلـچـیـن دانـش

وبلاگ گـلـچـیـن دانـش یادداشتهای علی بهزادیان است درباره الکترونیک و آی تی.

از زبان یک سیب زمینی ... !

اینجا در این گونی هوا خیلی گرم و خفقان آور است . از امروز صبح من و دوستانم را در گونی ریخته اند و آورده اند سر چهار راه ها تا به رایگان به مردم بدهند. نمیدانم چطور شده و نمیتوانم بفهمم چرا یکهو همه ما را به یکباره داخل گونی کردند و آوردند اینجا! از دوستانم بی خبرم . لابد آنها هم دست کسی افتاده اند. امروز صبح بالای سر گونی ما یک آقای ریشو ایستاده بودبه کارگرانی که کیسه ها را حمل میکردند دستور میداد: بجنبین دیگه باید همه اینها تا امروز عصر پخش بشه! تا انتخابات دیگه چیزی نمونده!

نفسم بالا نمی آید . همه ما سیب زمینی ها را تنگ هم در گونی تپانده اند تا به مردم بدهند. آخر چرا؟ چرا رایگان؟ انتخابات یعنی چه؟ انتخابات دیگر چیست؟........

یک ساعت از آن زمان میگذرد . یک پدر ویک پسر کوچک با ظاهری مندرس آمده اند گونی که من در آن بودند را تحویل بگیرند. پسر زورش نمیرسد. گونی دست پدر است. پسر می پرسد: بابا! حا لا باید بریم رای بدیم؟ پدر میگوید: برو بابا پی کارت! رای دیگه چیه؟ اینها همه شون عین همن !گونی را در زیر زمین قایم کن بریم چهار راه بعدی یک گونی دیگه هم بگیریم.

بیرون آسمان ابری است و نفس من بالا نمی آید. 

منبع : اینجا

معرفی 3 لوگوی ویژه و مناسبتی گوگل

تو آرشیو عکسام سه تا عکس مختلف و البته زیبا از گوگل دارم که به مناسبتهای مختلف طراحی شده !

واقعا با نگاه به گوگل و سابقه اش میشه معنی خلاقیت و نوآوری و ابتکار رو فهمید . بخصوص حالا که با هنر و ذوق و سلیقه و زیبایی در هم آمیخته شده .

ادامه مطلب ...

4 عدد تبریک !!!

1 – سالروز تولد حضرت زینب (س) مبارک باد !

2 – روز ملی پرستار بر پرستاران که سروش آرامش و سلامتی را به ارمغان می آورند ، گرامی باد !

3 – روز ملی خلیج پارس بر تمام ایرانیان و ایران دوستان تبریک عرض میکنم !

4 – روز جهانی کارگر بر زحمتکشان صنعت و عمران و آبادانی و خدمت ، تهنیت باد !

دوستانه :

لطفا از طریق خبرنامه (ستون سمت راست صفحه) عضو بشین (یعنی اگه عضو سایت Blogsky.com هستین ، نام کاربریتون رو وارد کنین .) تا اولین کسی باشین که از آپدیت شدن وبلاگ گلچین دانش مطلع میشه !)

با تشکر !

ز گهواره تا گور دانش بجوی حتی در ژنو !

نمونه بارز و واضح و عینی و ملموس عبارت " ز گهواره تا گور دانش بجوی " را در این عکس ببینید . همین نمونه کافی است تا ایرانیان بدان افتخار کنند . به میهن ، تمدن ، فرهنگ و هنر و ...

... و دانشمندانشان ! 

همان طور که در زیر عکس هم میخوانید این تصویر تکان دهنده و حیرت آور و در عین حال تحسین برانگیز از استاد حسابی را یکی از پرسنل بیمارستان ثبت و ضبط کرده است !

من این تصویر را بک گراند دسکتاپ کامپیوترم کرده ام .

روحت شاد پرفسور حسابی !

دوستانه :

از این به بعد میخوام تو هر پست یک جمله قصار یا یه بیت شعر یا یه چیزی تو این مایه ها با عنوان حرف حساب براتون بزارم ! شما هم اگه حرفی و سخنی داشتین هم ایمیلم هست و هم قسمت کامنتها !

حرف حساب !

معیار دوستان دغل ، روز حاجت است !          قرضی به رسم تجربه ، از دوستان طلب

تصویری تکان دهنده و حیرت آور از استاد پرفسور محمود حسابی 

 

 

 

  

 

دانلود آهنگ * من و خود من * با صدای جاودان حضرت عشق (امید)

اصولا بعضی ها یکی یه دونه اند ! یعنی تاریخ ، زمین و زمان دیگه مثل اونا رو نخواهد دید . پس خوشا به حال کسانی که در اون برهه از زمان وجود اونا رو درک میکنن و باهاشون هم عصر و هم دوره اند .

مثال : عشق من " دکتر محمد اصفهانی " ، صدای جاودان عشق " امید " ، بانوی متین و حنجره طلایی موسیقی سنتی ایران " شکیلا " و .... 

صدای جاودان حضرت عشق ، امید  

 

 

 

ادامه مطلب ...

تغییر عادت منفی به مثبت

در آمریکا در انبار کالایی، کارگر کم سوادی کار می کرد. او موظف بود تعداد کالای داخل هر گونی را شمارش کرده و درصورت صحیح بودن مقدار آن، روی گونی بنویسد : " All Correct " (یعنی : تعداد همه درست است !) و چون این کارگر کم سواد بود و طرز نوشتن این کلمه را بلد نبود با استفاده از صدای اول کلمه ها، علامتی روی گونی ها می گذاشت به این صورت که به جایAll  از O و به جای Correct از K استفاده می کرد و به جای کلمه ی All Correct روی گونی ها می نوشت O.K استفاده از کلمه ی O.K به تدریج همه گیر شده و امروزه مردم سراسر دنیا، این اصطلاح را به خوبی می شناسند و به کار می برند!

ادامه مطلب ...

چگونگی استفاده از سرویسهای FAX و DATA و GPRS در تلفن همراه

با توجه به افزایش تقاضا جهت استفاده از خدمات اینترنتی و ارسال و دریافت فکس و دیتا از آنجا که استفاده از این خدمات بصورت سیار از اهمیت ویژه ای برخوردار است ؛ لذا با عنایت به این مطلب که بسیاری از مشترکین پس از فعال سازی این سرویسها نیاز به آگاهی از نحوه استفاده این سرویسها را دارند . بهمین دلیل مقاله زیر آموزش قدم به قدم نحوه استفاده از این سرویسها را بیان می نماید .

ادامه مطلب ...

بازگشت دوباره پس از ماه ها دوری

سلام !

بعد از گذشت اینهمه مدت از زمان انتشار آخرین پست وبلاگم ، دوباره تصمیم گرفتم تا بنویسم !

توی این مدت خیلی اتفاقها افتاده که هم خوب بوده و همه بد . در کل تجربیات و دانشم بیشتر شده و " بزرگتر " شدم !

به تدریج سعی میکنم براتون مطالب خوب و مفید بزارم و خلاصه از همدیگه چیز یاد بگیریم .

شما هم اگه دلتون خواست یه نظری بدین یا اگه سوال یا مسئله ای براتون پیش اومد با ایمیل ABehzadian@GMail.com باهام مکاتبه کنین . سعی میکنم جوابتونو بدم . (البته اگه جواب رو بدونم !)

خب پس فعلا مثل همیشه میگم یا حق تا پست بعدی به زودی زود !